Wat zijn de verzendkosten?

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Waarom krijg ik een mail van Intrapost?

Wanneer komt mijn bestelling?

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wat is de levertijd?

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

 

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten verschillend per bezorgoptie en worden automatisch berekend. Afhankelijk van het gewicht en grootte van je bestelling, krijg je automatisch de verschillende bezorgopties getoond:

  • Bij een bestelling vanaf €89,- heb je recht op gratis verzenden binnen Nederland.
  • Je kunt kiezen voor GLS pakketdienst, PostNL pakketdienst, brievenbuspost (indien van toepassing)
  • Je kunt ook afhalen in onze winkel, waardoor je dus de verzendkosten bespaart
  • Bij verzenden naar het buitenland zijn de verzendkosten per land verschillend. De verzendkosten en verzendopties worden automatisch getoond.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Ja, je kunt je bestelling ook afhalen in onze winkel. Kies dan bij het afronden van je bestelling voor de bezorgoptie 'Afhalen in onze winkel in Apeldoorn'. Je ontvangt via de mail een bericht wanneer jouw bestelling klaar staat. Neem je bevestigingsmail mee, dat mag op je telefoon of uitgeprint, zodat je een betalingsbewijs hebt.

I.v.m. de corona maatregelen is het afhalen bij onze winkel natuurlijk wat aangepast zodat het veilig is voor onze klanten én ons team. Lees meer over afhalen in de winkel en corona maatregelen.

 

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling op kan halen?

Meestal staat je bestelling ca. 2 uur na het plaatsen van je order, voor je klaar. Wacht tot je de bevestigingsmail van ons hebt ontvangen. Je hebt deze mail nodig als afhaalbewijs.

 

Waarom krijg ik een mail van Intrapost?

Intrapost is het bedrijf dat alle post en pakketten die via PostNL verstuurt moeten worden, bij ons ophaalt en ervoor zorgt dat jij je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt.

  • Je ontvangt van Intrapost een mail met Track & Trace code om je bestelling te volgen
  • Bij vertraging van PostNL zoekt Intrapost de snelste bezorgdienst voor jouw, dus kan het voorkomen dat jij jouw pakket via een andere pakketdienst ontvangt
  • Je kunt jouw bestelling altijd volgen via jouw Intrapost Track & Trace code
  • Intrapost weet altijd waar jouw bestelling zich bevindt

 

 

Wanneer komt mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling kun je op verschillende manieren de status van jouw bestelling zien:

  • Je wordt via de mail door ons op de hoogte gehouden
  • Heb je een account, dan kun je zelf op ieder moment inloggen en via de knop 'Mijn bestellingen' kijken hoe ver wij zijn met jouw order
  • Heb je een mail van ons ontvangen en staat de status van je bestelling in jouw account op verzonden, dan kun je via de bezorgdienst je bestelling verder volgen. Wij hebben geen directe invloed op de bezorgtijden

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren volgen:

  • Maak een account aan en je kunt via jouw persoonlijke account de status van je bestelling zien
  • Afhankelijk van de gekozen bezorgoptie krijg je van de bezorgdienst een mail met daarin je track & trace code. Zo kun je makkelijk zien waar jouw bestelling zich bevind en wanneer deze bezorgd wordt

Lees er alles over op de speciale pagina; Bestelling volgen.

 

Wat is de levertijd?

Het meeste van ons assortiment hebben wij allemaal op voorraad waardoor deze producten direct leverbaar zijn. Dus bestel je op werkdagen vóór 16.00 uur, dan versturen wij diezelfde dag jouw pakket.

Producten als borduurpakketten hebben wij in kleine aantallen op voorraad. Dus kan het gebeuren dat wij jouw borduurpakket bij de leverancier moeten bestellen. Dit heeft gemiddeld een levertijd van 5 werkdagen.

Producten als garens hebben wij in grote hoeveelheden op voorraad. Toch kan het voorkomen dat het garen zo populair is dat wij het bij de leverancier bij moeten bestellen. Afhankelijk van de leverancier kan het 1 tot 14 werkdagen duren.

Je wordt altijd per mail door ons op de hoogte gebracht wanneer er een langere levertijd op jouw bestelde product of producten zit.

 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Tijdens het afronden van je bestelling worden er automatisch de bezorgopties, die voor jouw bestelling van toepassing zijn, getoond.

  • Kleine NIET kwetsbare producten die door de brievenbus passen kunnen via PostNL brievenbus post bezorgd worden
  • Kwetsbare artikelen zoals breinaalden en artikelen die niet door de brievenbus passen, kunnen bezorgd worden via GLS pakketdienst en PostNL pakketdienst.


 

    Verder winkelen >          Naar klantenservice >