Informatie over de status van uw bestelling vind je, naast de verzendbevestiging die naar jouw e-mailadres gestuurd wordt, ook in je account. Als je inlogt in je account en klikt op ‘Mijn bestellingen’, vind je een overzicht van je recente bestellingen.
Status van de bestelling | |
Wacht op betalingen | JA |
Betaling ontvangen (nog niet verzonden) | Neen |
Inpakken ter verzending | Neen |
Een nieuwe bestelling begint met de status 'Wacht op betaling'. Deze status verandert in 'Betaling ontvangen' zodra het factuurbedrag op onze bankrekening is ontvangen.
Zolang het artikel de bestelstatus ‘Inpakken ter verzending’ heeft, betekent dit dat wij bezig zijn om je bestelling in orde te maken in ons distributiecentrum. Zijn de artikelen ingepakt dan bieden wij ze aan bij de bezorgdienst GLS of PostNL . Nadat je bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst GLS ontvang je van GLS een email met een track & trace code.
Je ontvangt van GLS een track & trace email. Via de link in die email krijg je inzicht in de bezorg gegevens en de verwachte leverdatum/tijd.
Op de eerder ontvangen factuur staat of je bestelling via GLS of PostNL wordt bezorgd. Via deze link kan je het moment en de lokatie van aflevering wijzigen.
GLS heeft een track & trace service. PostNL niet.
In Nederland: Meestal ontvang je de artikelen, waarvan de betaling voor 15:00 uur is ontvangen, de volgende bezorgdag. Wij pakken de bestelde goederen in en rond 17:00 uur haalt de bezorgdienst deze op. De eerst volgende bezorgdag biedt GLS zij meestal het pakket bij u aan. Heb je gekozen voor bezorgen door PostNL dan kan het wat langer duren. PostNL bezorgt niet meer op de maandag.
In België: Meestal ontvang je de artikelen binnen twee tot drie bezorgdagen na ontvangst van de betaling.
In overige landen: Afhankelijk van de lokale bezorgdienst kan de bezorgtijd tussen de twee en vijf werkdagen zijn.
Geregistreerde klanten klikken rechts boven op 'Mijn Account'. Vul je wachtwoord in en je krijgt een overzicht van al je bestellingen, de status en de inhoud.
Geregistreerde klanten klikken rechts boven op 'Mijn Account'. Vul je wachtwoord in en je krijgt een overzicht van al je bestellingen, de status en de inhoud.
Het ordernummer staat ook in de bestellingsbevestigings email die je ontvangen hebt.