De veiligheid van onze medewerkers, klanten en anderen staat bij ons op de eerste plaats. Daarom hebben ook wij de nodige maatregelen getroffen in onze winkel, webshop-magazijn en kantoor. Wij doen onze uiterste best om u ook in deze tijd de service en kwaliteit te geven die u van ons bent gewend. Maar vragen ook om uw begrip als dat soms wat minder snel gaat dan anders. U kunt gewoon online bestellen en ook onze fysieke winkel is open.

Uiteraard volgen wij het nieuws rondom het coronavirus (COVID-19) op de voet en ook de adviezen van het RIVM volgen wij op. We kunnen ons voorstellen dat u desondanks een aantal vragen hebt, we proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden.

Adviezen en maatregelen RIVM

In onze winkel, webshopmagazijn en ons kantoor hanteren wij de richtlijnen en adviezen van de RIVM. Deze kunt u vinden op: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19. Naast dat we onze medewerkers hierin instrueren, hebben we in onze fysieke winkel ook adviezen voor onze klanten zichtbaar gemaakt.

 

Doen jullie ook click en collect zodat ik mijn bestelling kan afhalen in de winkel?

Jazeker! Plaats je bestelling online en kies bij het afronden van je bestelling voor 'Afhalen in de winkel'. Wanneer wij je bestelling klaar hebben staan ontvang je een mail en kun je jouw bestelling op vertoon van de bevestigings mail, afhalen in onze winkel in Apeldoorn. In die mail staan de dan geldende voorwaarden die wij hanteren ivm met corona.

Hoelang na het plaatsen van mijn bestelling kan ik deze ophalen?

Wij doen ons uiterste best 2 uur na het plaatsen van je bestelling, jouw pakket klaar te hebben staan. Wacht op onze bevestigingsmail waarin wij je laten weten dat je je bestelling af kunt halen. Deze mail heb je nodig als afhaalbewijs.

Ik heb een mail gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen?

Het is erg druk op onze klantenservice. Een antwoord van ons duurt daardoor soms wat langer dan dat u van ons bent gewend. Excuses daarvoor.

Hebben jullie nog voldoende voorraad?

Wij hebben een grote voorraad in ons magazijn. Mocht het voorkomen dat we een artikel niet direct uit onze eigen voorraad kunnen leveren dan doen wij onze uiterste best dit zo snel mogelijk te bestellen bij onze leveranciers. Uiteraard nemen wij dan contact met u op.

Wordt mijn zending vertraagd?

We doen nog steeds onze uiterste best u in deze tijd de service en kwaliteit te bijven bieden. Door de extra maatregelen die we moeten nemen, kan het zijn dat in piekperiodes uw bestelling die u voor 16.00 uur hebt geplaatst, niet dezelfde dag de deur uitgaat. Wij zullen u dat dan uiteraard laten weten. Houd er wel rekening mee dat PostNL heeft aangegeven dat zendingen lokaal met enige vertraging geleverd kunnen worden.

Hoe gaat het met bezorgen?

Samen met onze bezorgpartners (GLS en PostNL) volgen wij de RIVM-richtlijnen en nemen hygiënemaatregelen om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Onze bezorgers weten hoe ze zo hygiënisch mogelijk moeten werken, houden 1,5 meter afstand en we vermijden fysiek contact.

 

     Verder winkelen >          Naar klantenservice >